onsdag 15. oktober 2008

vottar

Mitt aller første innlegg her kjem heilt sikkert til å handla om vottane mine som eg nett blei ferdig med. Stasvottar! Er dei ikkje fine?




Utkast til oppskrift:
La opp 60 m med Silja garn på p. nr 2 1/2
15 maskar på kvar pinne
Strikka fem omgangar glattstrikk, du kan sikkert strikka meir, me eg tykte det var så kjedeleg.
Laga ei holrad ved å strikka *eit kast - to rett* saman ein heil omgang.
Så strikka eg fem omgangar til i grunnfargen før eg begynte med mønster.
Dei to nedste bordene går rundt heile votten. Rosemønsteret er bare på framsida av votten, på baksida laga eg striper, grunnfarge + mønsterfarge, ei maske av kvar.

3 kommentarer:

Reidun sa...

De var kjempefine! Gratulerer masse med ny blogg. Jeg har begynt å tegne mønster til froskevotter, så til helgen skal jeg begynne:)

hudamå sa...

Takk! Må eg handteikna på ruteark for å laga ordentleg diagram for vottane? Har litt lyst å prøva og lurer på korleis det skal gjerast.

hudamå sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.