mandag 2. februar 2009

Vantast vottar i vondkalde vinter

- frys du på fingrane fagre ( fritt etter Håvamål)

Dei sa vel ikkje så mykje om vottar i Håvamål, men det var nok kalde vintrar då også.
Eg har strikka kattevottar til yndlingsmodellen min, og det kan vel tenkjast at eg låner dei inn i mellom.
Fekk nesten ikkje tatt bilete under prosessen, desse var så kjekke å strikka at det gjekk som ein draum. Mønsteret kan kjøpast her http://www.joridweb.com/butikk/butikk.html

Eg brukte svart Lanett (retting - det er svart Daletta eg har brukt - trur Lanett er litt tynnare) og kvit Sisu fordi det var nå det eg hadde i korga mi. Eg strikker ikkje veldig jamnt ser eg, men vaskar eg og dampar dei blir det vel bra.
Ser de potane på innsida av vottane? Og fiskebeina på tommelen? Slike humoristiske og sjarmerande detaljar finn de fleire av i mønstera på nettsida hennar.

2 kommentarer:

Reidun sa...

De ble kjempeflotte! Jeg er ferdig med vott nr 1 og har begynt på vott nr to. Hadde litt problemer med at det snurpet seg sammen på tommelmønsteret, men jeg tror jeg har klart å trekke det i fasong.

hudamå sa...

Eg må konse på å strikke jamnare ser eg. I periodar når eg strikkar mykje med fleire fargar strikker eg pent og jamnt, men desse vottane er litt ujamne, dei er det.