søndag 1. mars 2009

Minne frå åttitalet






Nokre som hugsar den børsta ulla? Litt stikkete, kløete, ugrei å strikka med og umogleg å rekkja opp?



Eg har ein overvintra pose med Shoddy frå åttitalet. Fin farge og eg hadde bruk for lue, skjerf hadde eg frå før.



Lua er moderert/tilpassa utgåve av den på omslaget av VK Vogue knitting Holiday issue som kom før jul, Bobbled tam.
Morosamt mønster å strikka. Lua blei for svær og måtte rekkjast opp ein rapport, og då hugsa eg korleis det var...
Har meir børsta ull, nokon som har tankar om kva eg skal gjera med den? Usikker på om børsta ull tovar, det er tjue prosent nylon i den.
Vogue knitting er elles blitt Designer knitting i Europa. Oppskriftene inni bladet er like, men det noko med layout, papirkvalitet og format som eg tykkjer ikkje er like fint som VK Vogue knitting var.

Ingen kommentarer: