tirsdag 11. november 2008

Julegåva til svigermor

er eit vakkert skjerf/sjal i Babyull frå Gjestal 100% merinoull i blå sjatteringar. Svigermor er ikkje på "nett" for å seia det slik, så ho ser garantert ikkje denne bloggen. Mønsteret er "Strangling Vine Lace" Designed by Nicole Hindes of allbuttonedup.wordpress.com. Hugsar ikkje kor eg fann mønsteret, mest truleg på http://www.ravelry.com/.






Her har eg eit nærbilete av mønsteret
Veldig enkelt og kjekt mønster som eg strikka medan eg såg på TV. Mønsteret tålte eit par glas vin også utan å bli kronglete, bare to mønsteromgangar .
Som de ser har eg fått den faste modellentil å posera her også.

2 kommentarer:

Reidun sa...

Eneste måten jeg kan tilfredstille 'svigermor' på er å la henne være med på biltur eller i teateret.

hudamå sa...

Då har du ei nok grei svigermor.