søndag 16. november 2008

Provisional cast on og korte skjerf

Eit skjerf med holstrikk er bare for kort til du finn eit hol som er stort nok. Det gjorde eg.



Syns det funka eg. Kanskje eg kan gi det bort i gåve nå? Til nokon som kler lilla? Sat med det ein heil kveld og det klødde ikkje på halsen . Garnet er Hayfield 80% luxury mohair. Mønster Branching out henta frå http://www.knitty.com/



















Har eksperimentert med "provisional cast on" på norsk noko slikt som førebels opplegg. Dette for å kunna strikka både opp og ned på eit plagg. Desse pulsvantene Brontës mitts frå www.ravelry.com begynner du på ved knokane. Så strikker du nedover, masse fine holmønster , og feller av. Etterpå piller du bort det raude garnet i opplegget, plukker opp maskane og strikkar blonde over fingrane. Tott skal det også bli, til tommelen då. Sidan desse også er lilla skjønar vel alle at det vert ein presang?

Eg har noko garn eg skal laga genser av til meg sjølv, trur eg har litt akkurat med garn. Eg skal bruka provisional cast on slik at eg kan greia meg med minimumslengde om det skulle vera naudsynt.

Ved provisional cast on kan du anten hekla ei luftmaskerekkje og plukka opp garn til masker gjennom luftmaskene. Eller du kan gjera som meg bruka "vanleg oppleggsmetode" med løkke og erstatta den eine tråden med restegarn i avvikande farge, den tråden som ikkje ligg rundt pinnen , men som dannar kanten, det viser på bildet. Trur eg fann ein video av teknikken på www.knittingdaily.com.







2 kommentarer:

Reidun sa...

Skjerfet ble jo stilig det! Den oppleggsmetoden der minner meg litt om sånn man gjør når man strikker votter og strikker inn en restegarnstråd der tommelen skal være og fjerner denne tråden når tommelen skal strikkes. Blir det ikke ca det samme?

hudamå sa...

Takk!
Ikkje heilt det same, men det liknar. Sidan det er opplegget du gjer det med har du ingen masker "nedanfor". Veldig nyttig.