lørdag 27. desember 2008

Juleduken min








blei kjøpt ein regnfull sommar i Lyngdal. På tilbud 50% avslag, baskerlin som er halvparten lin og halvparten bomull, den vert brodert i raudt brodergarn, stilkesting, plattsaum, millefleur og franske knutar. Dette er mange år og mange regnfulle og solfylte somrar sidan. Fann duken fram att nå og ser at han ikkje vert ferdig i år heller. Nå har eg kjøpt raudt skråband bomull til å kanta med.
Kan bli fint med raude linserviettar til.













Detalj av duken. Glade nissar då?



Nå lurer eg på om eg bør vaska duken før eg kantar? Dersom den krymper, meiner eg, eller krymper skråbandet like mykje?


Nokre erfarne brodøser der ute som har svar?

Elles held eg på med kanten på eit Kiri sjal og håper eg har nok garn til kanten...
Har også strikka eit vakkert skjerf til sonen min.Får ta bilde av det snart.
Tykkjer det er vanskeleg å få plassert bildene slikeg vil her inne på bloggen.

2 kommentarer:

Reidun sa...

Det vanligste problemet er nok at skråbånd har det med å krympe veldig mye. Bestemor hadde en gang sydd en juleduk og kantet den med skråbånd, og da hun vasket den krympet båndene så duken ikke så ut. Da tok hun resolutt saksen frem og klippet av hele kanten... duken ble veldig liten:) Jeg ville vasket både duken og skråbåndet først, og strøket det, før jeg sydde på kanten. Da tror jeg du kan være ganske trygg.

hudamå sa...

Eg bør gjera det altså? Takk skal du ha, slike ting har eg så lite greie på.