tirsdag 21. april 2009

Haustskogsjal

Sjalet mitt er ferdig! Det er 2m langt og 35 cm breidt. Det tynt og lekkert og har nydelege fargeskift tykkjer eg. Mønsteret er Woodland shawl - eg fann det på nettsamfunnet www.ravelry.com, men det ligg ute på bloggen eg har lenka til her. Eg har strikka litt smalare enn originalen.
Garnet er eintrådig ullgarn frå http://www.ullcentrum.com/ som blei kjøpt på Garn og broderi i Göteborg. Oppskrifta er morosam og logisk. Lett å læra og ho vert ikkje keisam. Garnet var litt stivt og stikkete, men etter at det blei vaska blei det mjukt.

Måtte hengja det opp i sjalstreet mitt også då.

4 kommentarer:

Reidun sa...

Så flott! Tror nesten jeg må prøve meg på et slikt. Har kjøpt inn litt noro garn, så kanskje det kan passe:)

hudamå sa...

Har laga eit slags samandrag av oppskrifta med diagram om du ønskjer den?
Fann nokre gode tips i kommentarar på ravelry

Elins Strikkeri sa...

Jøss for eit nydelig sjal med vakre farger:) Ha ei fin helg!

hudamå sa...

Takk - så hyggeleg med kommentar på bloggen min,