søndag 1. mars 2009

Min blå blå svalehale

Svalehalesjalet i plommetreet mitt










Ferdig med svalehale sjalet mitt. Evelyn Clarks Swallowtail som de finn gratisoppskrift på her.


Eg laga ein større versjon med nitten repetisjonar av botnmotivet og dobbel kant. Sjalet er strikka i baby-merino ull frå Gjestal i melert blåfarge. Brukte fire nøster + litt som var til overs frå før , måtte kutta ut vrangomgangen på slutten for å koma i mål . Biletet syner kor lite garn eg hadde att.






Kjekt mønster å strikka, herleg garn å strikka i


- det gleid så godt på pinnane.

Sjalet måler 2,60 x 1 m
Måtte henga det opp i plommetreet så eg fekk eit fint bilete. Plommetreet er det offisielle sjalatelieret mitt.

Her er ein detalj av mønsteret:






3 kommentarer:

Reidun sa...

Så flott det er! Virkelig et mesterverk:)

hudamå sa...

Ganske varmt også - fraus på jobben i går, anvendeleg - passar med dongerybukser, kjekt å strikka - i det heile positivt.
Nå må eg finna meg eit greitt strikketøy til eg skal vera to dagar på friidrettsstemne i Stangehallen på Hedmark. Noko som ikkj eer for krevjande....

gletting sa...

Nydelig sjal, jeg vil gjerne ha et sånt. Jeg strikket et litt tykt sjal i sommer, og jeg har også oppdaget hvor herlig det er å bruke det i nesten alle sammenhenger!

Hilsen Grete