søndag 29. mars 2009

Rosejakka har fått kappe


Har fått kappe nede på rosejakka. Tok opp det midlertidige opplegget, strikka nokre omgangar to rett to vrang med mindre pinnar (3,5). Bytte til pinne fem, la ut ei maske midt mellom to rette (aukte kvar tredje maske) strikka glattstrikk 7 cm. Avslutta med tre omgangar to rett to vrang.
Det skumle, skumle blir nå å sy to saumar med maskin framme på jakka for så å klippa opp. Og då bør det vera fint.

Har tenkt å laga kappar på ermane også. Og så må eg spekulera litt omkrig knappestolpar og den slags.

3 kommentarer:

gletting sa...

Jeg følger med! Har garn til flere jakker i Masker i prosa, bare må ha ferdig noe annet først. BLa. montere Fanakaunien! (Den sitter langt inne!)

hudamå sa...

Ja kvifor er det så inni hestedasken vanskeleg å montera? Det eg skal gjera er å ta fram symaskinen, sy totalt fire maskinsaumar, før eg klipper opp og plukker opp til knappestolpe framme. Ordna litt nedst på ermane ( skal eg ha liten kappe der eller ikkje?) Så manglar eg bare knappar (men det er så vanskeleg ...) før eg er ferdig. Må jo få jakka ferdig før det vert sommar. :)

Reidun sa...

Så lekker den blir! Gleder meg til å se den helt ferdig.