søndag 22. mars 2009

Rosejakken i fleire stadier og litt skogsjal

Rosejakken kan prøvast, og det blir han. Rundfelling på måfå er slett ikkje så lett. Skal eg slutta her? (Det var det eg endte opp med)
Eller slutta her? Denne versjonen blei for lang frå ermet blei strikka på og oppover til halsen, og alt for vid. Måtte rekkja opp øvste roserekkja, og strikka ein liten kant her med tynnare pinne. Garnet har ein viss tyngde også, og det må takast omsyn til. Nedst på jakken har eg skifta til tynnare pinnar igjen, og strikka nokre omgangar vrangbord før eg har gått tilbake til pinne nr 5. Eg skal auka nokre maskar og ha ein slags volang nedst på jakken, slik at eg understreker den litt feminine fasongen.


Woodland sjal/skjerfet mitt er 115 cm nå og eg har 35 g garn att. Verkeleg gildt å strikka med slike fargeskift. Eg går inn i ein grøn fase nå, og endå lenger inne vert det meir gult att. Framleis eit kjekt og sutalaust mønster.

2 kommentarer:

Reidun sa...

Rosajakken blir så lekker! Gleder meg til å se den ferdig! Skjerfet blir også fint. Kanskje jeg skal strikke noe lignende av det nye noro garnet mitt.

hudamå sa...

Mønsteret er kjekt, og det skjer alltid noko samstundes om du ikkje mister "grepet " for å seia det slik.